wiiie på den.

igår va ju en härlig dag på jobbet ^^ jag va allt-i-allo vilket betydde typ ; städa toalleter, städa hela kontoret, jobba på lagret, och rastis. jag hade skit kul!  när jag hade slutat tog jag en tripp med båten två gånger (; och sen åt jag jätte mysig middag med mamma och pappa :)  jag svek dom och drog till rålis, där jag trodde det va värsta draget typ. och när jag kom fram va det bara danne, niklas och filip där. lyckat ^^. men sen kom en drös med massa kända ansikten, och jag blev glaaad :) vi chillade runt, och sen åkte vi hem. jag träffade på en ny vän på vägen, och det va chilligt.
nu sk ajag väl börja städa mitt härliga stäkiga rum! puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0