vertical horizon

jag har kommit på att det är nog världens bästa band. helt ärligt! finns nog inga bättre, typ (;

men idag har jag iallafall jobbat på, riktigt hårt. städade vareda stånd, och sen fick jag även stå i polly-hjulet en stund. det va lite kul:) men jag va ju helt slut efter att ha städat allt!! efter det åkte jag iallafall in till stan och köpte body lotion.
snart ska jag till vicopic och träffa henne, chrisse och piken :) mys. men milla och sara kunde inte :/ jag blev ledsen i ögat. men ses vi imorn :)?

jag har inte sovit ut sen.. jag kom hem. gått upp tidigt varje morgon, och imorn ska jag också upp tidigt, så hoppas det inteblir aaaallt för sent ikväll :), men flickorna ska jobba ! så jag får nog lite sömn iallafall :)



snart åker vi sötnos :)


puss och gos <3

Kommentarer
Postat av: S

Vi ses idag söt! :)



Vilket band är bäst? ^^



Och så svar; haha, men åh.. Jag ska dit imorgon ju.. ^^

2008-06-27 @ 08:01:47
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0