vad spelar det för roll?

nu ska jag snart jobba ! det ska bli kul att komma till jobbet faktiskt.hoppas jag hinner träffa på lite kända ansikten^^ men jag har iallafall blivit inkallad för att städa alla spelen ;o. eftersom jag är så "pålitlig och duktig" , så vi får väl se hur detta går. sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. ikväll blir det iallafll mys med brudarna.

jag vet inte varför  det inte spelar någon roll, men det känns bara konstigt alltihopa. försvunnet

puss på er, och min sötnos är bäst !

Kommentarer
Postat av: Saris

Haha, visst är det MP Games eller vad det heter som du jobbar för?

Jag tror att dom hade köpt massa färg på mitt jobb för några dagar sen x)



Jobbar du på lördag btw? (:



Ses snart älsk!

2008-06-26 @ 09:19:17
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0