underbarasommar

skriver lite snabbt, ska till stan och shoppa med lito. har presentkort och pengar som jag ska spendera (;  härligt med lite nya kläder ! och nu är victoria hemma:)  vääldigt skönt tycker jag (;

min bror har visst krockat med moppen :/ och han hade väldigt tur. såg att någon ville veta hur det gick, och det gick väldigtväldigt bra för att gå så illa. tro han fick en spricka i tummen eller liknande (bara) och så är han blåslagen lite här och där !
dessutom måste jag säga att jag har väldens underbaraset chef. jag kommer trivas jätte bra där i sommar, för det gör jag redan nu ! nu har jag ungefär 5 provpass till, sen väntar 5 härliga veckor i sommar :)

NU MÅSTE JAG SPRINGA !!

Kommentarer
Postat av: vic

underbara du (:

2008-06-04 @ 17:31:05
URL: http://victooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0