paj<3pai

håkan va såå mycket bättre än vad som va förväntat ! min paj och toris va lyckan för kvällen ska jag säga (; det va remar, mat, extream, lycka, kärlek och kramkalas. mina små tröll blev mos, så vi va tvugna att ryma från dom fina platserna vi hade ! men det vart bra sen. fast jag vart verkligen trött när grisen hade kommit. jag blir alltid det när han är i närheten ;)
 sen träffade vi på en läskig fullis, och några jag inte orkade hälsa på. och jag somnade ledsen och ensam.

ikväll är det fotboll som gäller , om grisen kan vakna någon gång!!!!! sen ska jag väl börja packa någon gång också!

och tjejer, kjolen va jätte fin! men som min mamma sa, att det kanske är roligare om jag byter till en kjol som jag använder lite mer ! och föresten så är hon hemma nu! med ett par ballerina till mig :) tack<3333

nu ska jag duscha! puuuuussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0