I do my best to hold on.

sämsta morgonen ever. fy fan, jag försov mig, stressade som en liten gris. och när jag kom fram spelade det ingen roll? ville nästan att det skulle göra det, va sjuuukt arg. och dessutom så tappade jag min mobil, så nu är det en fin spricka i glaset, KUL !  men jag tröstade mig med lite nya kläder, lite hårspray, navelpiercing och örhängen (som jag dessutom redan har, men mina gamla är trasiga) men nu är jag iallafall gladare. och iikväll blir det mys med flicksen och sen savi träffa dm där tyresöboysen (; och min älskliiiiiing!
men nu ska jag äta lunch, är jätte hungrig, trött också. ine så konstigt ? ÅHH JAG BLIR AAAAAARG! fastän det gick bra ? huh.

pusss och gos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0