för allt i världen är jag just din.

kom nyss hem från min älskling ! har varit där idag och myst gääärnet, hihi. och jag är jätta glad för att du är min :)jag önskade bara att alla andra kunde förstå hur glad jag är när jag är med  dig, hur bra du får mig att må. då skulle de förstå hur underbar du är, och hur mycket du betyder för mig sötnosen :)

men igår va jag iallafall med mina sötnosar. vi möttes vid brommaplan, köpte vad som behövdes, sen åkte vi hem till sararara och hade skönhetssalong igen. myspys. vi åkte till rålis och mös vidrae där . träffade på några sötapojkar, en av dom va sötast (a) och sen chillade vi vidare. jag och micke fick uppdraget till att vakt väskorna en liten stund bara, och det tackade vi ja till :) men.. det va inte bara en liten stund :( och jag blev lite ledsen för jag villeju ungås med mna söta som jag inte träffad på år och dar. sen springer do ifrån mig utan hejdå  :( men mats va söt och väntade med mig :) så kom vi till fridhemsplan, 28 MINUTER TILL HÄSSLEBY STR!!!!!!!!! och milla hade bara 13 eller nått :P så fick chilla vidare med min älskling, och det va bara lycka :) faktiskt så ärhela du lycka för mig !

men nu ligger jag i min säng (!!!) och funderar på att sova. men som vanligt när jag säger så, sitter jag uppe ännu ett litet tag :P hihi. men nu, BUMS ! måste träffa min tokfia också, SJUKT länge sen sist, och snart åker hon igen, vi kanske inte kommer ses, då kommer jag gråta, för vi ses inte igen förens i december! buhuuu



detdär skrev jag igråkväll, sen fuckade min dator upp :/ ska snart iväg på jossas konfirmation:) ska bli kul, vi älskar ju sånt tjejer (a) för därär ju också vicoopic och sarasöt.wiie

nu orkar jag inte skriva mer. puss på er som läser<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

:/

2008-06-29 @ 18:17:14
Postat av: paj

hej min pai. jag läser. jag saknar dej

2008-07-01 @ 16:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0