dance like there's no tomorrow.

alldeles för länge sen jag skrev om vad som händer i mitt liv. lite små kaos här och där, det är därför.
nu har jag jobbat klart mina provpass :) wiiie, sommarlov i fem veckor nu ! sen är det jobb som gäller! men ikväll, då ska jag till grönan iallafall med min mandipaj :)
och igår va jag ända borta på landet :o i tyresö. vi tänkte överraska lisa, men hon skulle jobba tidigt idag, så vi busringde istället!  träffade mina pojkar, och sen åkte jag hem (; trött och galet hungrig. nu har jag precis städat väääldigt fint i mitt rum :) och snart ska jag bege mig mot mitt troll. ska gå på håkan konserten på grönalund :) tänkte smyga förbi vänerna som jobbar också.  menjag ska ha en mysig kväll med likis och hennes vänner! trevliiigt.


sötpaj

nu ska jag göra iordning mig! pussgurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0