äntligen hemma !

nu är jag äntligen hemma ! en underbar och skön vecka i portugal.det va varmt, så det va bara att steka varenda dag. men ändå inte jättejättebrun? hm. men det va myspys iallafall. dagarna  sågväl typ ut såhär ;

vi vaknade på morgonen runt 8 kanske. och jag vaknade som vanligt ungefär en timme före alla andra och va skit hungrig, kissnödig och pigg som bara den! väntade på dom andra och somnade om precis när dom vaknat. åt jäte god hotellfrukost, och sen va det bara att byta om till bikini, och dra sig ner till stranden. pappa och oliver körde på den luffiga varianten och låg vid poolen (där det va gratis att ligga) medand jag och mamma gick till den fina stranden och lyxade till oss;) sen träffades vi runt kvart i ett vid en mysig liten lunch resturange och åt nog samma stekta fisk varje dag. men gaaaalet od va den, så åt man den inte, då missade man något. sen till stranden igen. runt fyra körde dom igår med lite musik och så (dom sög). sen gjorde vi iordning oss och gick ut och åt. portugiserna är kända för att laga god fisk, kött är dom tyvärr inte lika bra på. så vi har ätit en jäkla massa god fisk. så nu har vi omega 3 så det räcker i oss ^^ efter den goda maten, lyssnade vi på fritidresors shower. blue, blue villige sitter på hjärnan. bli inte chokade om jag sjunger och dansar lite (;. sen va det natti.

i en vecka såg det ut såhär. men det va skönt. trots att jag är lite små trött på min underbara familj ;) men det blir så när man lever dag ut och dag in på varandra.

och JAG SAKNAR MINA FLICKOR !  massamassamassa!!!!!!

imorgon ska jag mysa med min bästa vän. sen kommer gosnosen hit , och mina kusiner kommer och firar mig :) mysigt. vet inte om jag drar till min toktös på kvällen eller om jag är med pojken. det får vi helt enkelt se :) på torsdag, om jag inte ska jobba, ska jag nog leka med mina flickor :) efterlängtat!

 men nu ska jag nog sova, imorn måste jag upp tidigt om jag ska hinna hurta lite. puss på alla mina sötsaker <333

Kommentarer
Postat av: Sara

Miiiihhh! Jag har saknat dig!

2008-06-24 @ 23:37:07
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: nicolinafiina

awwww, har saknat dig med :D<33333

2008-06-25 @ 09:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0