6 juni

igår va en väääldigtväääldigt härlig dag ! den började med en avslutning med klassen i rålis, med fika och allt sånt. myspys. sen åkte jag och vicopic till stan och kikade runt :) men vi hittade inga skor :( eller, jo.. hon hittade !
sen åkte vi vidare till brommaplan, hämtade liiito och alex. sedan till det stora för dagen (;  RIKARD TOG STUDENTEN!  jag har aldrig varit och tittat på när någon springer ut, men fan va kul det såg ut att vara :) vi va lie smått avundsjuka 'är dom åkte iväg på flaket, men.. vi har ju allt dte där kvar ^^  vi hittade en present efter många om och men, och sen fick vi inbjudan till hans mottagning som vi glada gick till. och rikard, det va riktigt trevligt :) men sen va vi tvugna att gå :/ för vi skulle ju träffa alla vänner och fira avslutning :) och under hela kvällen träffade vi på en massa kända ansikten  ;) det började med kalle, som vi hjälpte med att hitta markus odlin eller va han nu hette ;) och sen träffade vi carro, lisas kompis :) och senare vart det typ kulan, ida, tosse mm (; men det va trevligt. sen vart jag ledsen och sur, och satt och va jobbig på tunnelbanan, förlåt chrisse !
snart ska jag jobba ! inte så kul i värmen, menmen. vi kanske ses där! puuusss

Kommentarer
Postat av: jenpen

och du träffade fjärilen :):) hihiih

2008-06-07 @ 13:09:59
Postat av: christine

jag var väl inte heller så rolig :/ kändes som jag förstörde lite för dig... PUSS

2008-06-08 @ 16:28:59
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0