öland

hade jäätte mys med min bästa vän! det sägerallt. som vanligt lixom (;
och sen mysmed älskade och underbara.

hinner inte skriva så  mycket, ska åka om typ... 10min :o men det skabli mys en vecka på öland med kalmbäcks :) självklart kommer jag sakna alla här hemma<3
 puuuuuuuuuuuussssssssssssssssss<3



jag vet inte om jag vågar detta.det är såstort på något sätt, har aldrig gjort det förut. att ta klivet ifrån någotsom va alltingför mig innan. men ibland måste man göra förändringar, och det här vill jag nog ändå göra. måste göra. för jag vill lyckas, jag vill  inte bli nertryckt. ett stort andetag och ett sjukt steg ifrån det gamla. tack för allting

Kommentarer
Postat av: Sara

Will miss you too!!

Ha det bäst älsko!

2008-07-05 @ 13:59:06
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: din fjärilvän

Goseeee, måste ju ta en flygtur med fjäril en dag<3

2008-07-07 @ 13:35:07
Postat av: Janna

fin header du har! :]

2008-07-08 @ 16:23:18
URL: http://jannamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0