jobb, jobb, jobb!

dax att sova nu. men datorn håller mig såklart vaken,som vanligt (;. men efter det här ska jag hoppa i en tom säng ( :'( ) i lördags lördags efter jobbet väntade min älskling på mig utanför jobbet. lycklig ? jaaaaaa. han har varit jätte saknad. men nu är älsklings grisen hemma igen ! vi åt lite sen somnade jag bums. har aldrig varit så trött i hela mitt liv kändes det som ! efter 9 timmar på jobbet, som faktiskt innehöll grymt mycket skratt i tärningen och lite små komentarer från kärlekshjulet som är vägg i vägg, tog alla mina krafter slut! pjuhu.. sov gott iallafall , och sen sov jag vidare på dan.  en trött nicolina som behövde sömn. sen lämnade micke mig ensam igen, och jag har handlat och lagat godgod mat ! såg batman också, haha. den va lite läskig (;

men imorn är det jobb igen ! det är lite små jobbigt att ta sig in, men väl inne är man så glad för att man är där. underbara människor att jobba med!! så imorn gäller 15-22.

så nattinatt nu , sov gott<3


gumman, vi lyckades :D<3 nya tag nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0