jobb 18-23

nu börjar det rulla på på jobbet. har kännt mig lite osäker men nu sitter hela gästmenyn  som det ska. och idag har jag jonn 18-23.roligaste passet! det är mest folk då och dom är även mest spelsugna på kvällen. så idag ska jag jobba hårt!
och igår va jag med lito, det va mysigt med lunch på kladdkakan. senblev det en tur i stan men guuud va sega vi va ! sjukt. sen drog jag in och jobbade i twixen som föresten inte har någon twix, utan mars :p.  efter jobbet åkte jag hem och väntade på tösen.sen kollade vi på en knasig fim och myste med mango, melon och naturgodis! sen somna vi båsa i soffan.
vaknaderunt halv 11och sen sov  vi lite till till 20 över. sen blev vi bådaklippta,så det va skönt :) nu är det bara färgen som saknas :o. dax att ringa lise..

ha en bra dag, nu ska jag till jobbet !
puuuussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0