jag är sämst på att komma på rubriker.

tjo. jag är redan vaken :o jaja.. men igår va det jobb 18-23! det gick bra, men alla va såsvår flörtade ^^. stod i poängplanket, man kastar bollar som i lilla sportspegelnungefär. jaaajaaa, hoppas det gick plus så jag inte förstör för alla andra ;oför om alla spelen gick plus igår,då får alla matkuponger (; så hoppas !
föresten gick twixen jag stod i igår på 38,33 plus !! det va riktigt kul, och det va det mesta pluset av alla chokladhjul dessutom !

menmen, idag är det jobb 14-23(?) liiite tugnt,men när jag vet att minälskling står utanför och väntar på mig när jag jobbar, så är det ingen match lixom :):):) lääängtar jätte mycket, har saknat honom så galet mycket nu den här veckan. så imorn kväll är han min igen :D fast det har han varit hela tiden <33

dax att städa lite här hemma ! nu när jag äntligen har tid med det ! puss på er!!!

goshund<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0