helgen

det har varit en låång helg känns det som. men bra har den varit också

fredagen va mys med sötnosen men galet varmt och konstiga drömmar. på lördagen träffade jag lite av hans släktingar och så, sen åkte vi till stan och fickumgås med min älsklings fjäril :D. vi hade somvanligt underbart gos och hittade lite fint också. finast va nog våran fjärilstrumpa (; tihi.
lite senare på kvällen kom micke och vi åkte till vällingby för att se hancock. den va bra !

på söndagen jobbade jag,och det gick välsådär för mig! men jag gjorde mitt bästa. på kvällen vart det mys med underbaraste ! och det va mysigt och skönt att träffa dom igen :)vi såg också sex and the cuty, den va bra den.
igår jobbade jag också. nu är jag nog rätt trött på mitt jobb. ärså galet sliten, så jag behöver en paus eller två. menmen. är helt slut och dessutom är jag pådåligt humör demesta också.   men igår skull ejag träffat mandipaj.men så blev det inte  :( och micke ville ha hjälp med att hitta skor, så vi hittade ett par fina :) sen å vi, myste och gick gosig prommenad på nån bro :p men god på dig och jag älskar honom !

idag är det jobb 13-22 (?) skönt med en kvälls tid, och som min coach sa, så behöver jag nog det ! så ladda om nu.. ska dessutom åka in och köpa världens finaste väska om den finns kvar.
ikväll blir det flickorna igen :):)

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0