heemmaaaa!

öland va mysigt! och väldigt regnit :( men vad ska man göra ?vi satt ungefär i bilen i en hel vecka(;  sov liteför mycket i bilarna,för vi va helt sega :p men bra hade vi det :) har ätit god mat, och massa annatonyttigt (;"nico, när vi är på öland måste vi vara lite nyttiga" tjotjena, rakamotsatsen älskling ;) men vad gör det ?
tack för den veckan iallafall tvilligsjälen :)<333

och imorn börjar jobbet igen :o det ska bli skitkul! men jobbigt också, har rättsena tider :( merst bara. så heladagen går typ:( menmen. dessutom fick jag mina matersättningspengar från skolan ,, flickor har ni fått dom ? tyckte dom kom ganska sent :o menmen..


men nuska jag ut och springa tror jag :o känns som om det behövs ! va bara duktig en gångpå öland :( så ändring på det nu (a)
och imron får jag träffa mina två underbara ! soulmate och älskliiiing<333 så myspå den dan :)
pussss på er<3 och paj!

Kommentarer
Postat av: -

puss på pai!

2008-07-12 @ 23:49:28
Postat av: Ronja

Ja! mysigt var det! med massa myspulver :D <3

2008-07-13 @ 19:12:41
URL: http://centrechronical.devote.se
Postat av: fjäril

MEN KOM OCH MYS DÅ ! :D

2008-07-15 @ 14:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0