grönalund regnade bort..

jag med kändes det som. och min engelska va inte med mig idag heller :p hahah.. aja. ett gott skratt förlänger livet, visst ? idag har jag jobbat 15-22. tugnt pass va det.lite folk och det gick skit ´för mig. men man har såna dagar med. åkte hem med en älskling i luren och konstiga människor på tunnelbana ?! ja, det finns såna också.. men får ge det en ny chans imorn. för det är så man får göra, bita ihopoch ta nya tag. tyvärr jobbar jag 8-16 (observera tidiigt  !) då jag ska städa igen, suck ! men det måste göras, och plus i kanten (a) såjag borde sova nu ?? men km nyss hem från jobbet, så vad ska jag göra ^ kunde lika gärna sovit där,tihi.
men imorn får jag träffa likispaj :Dlycka så det skriker om det !

 och idag när jag va på väg till jobbet, kom jag på och tänka på sak. hur sjuuuukt lycklig jag  är som ha dig, micke! i lite mer än en månad har du varit min nu, och jag är glad för varje sekund med dig. du är grunden till leendet på mina läppar älskling! och du finns i mina tankar dygnet runt! jag älskar dig mikael johansson<3 tack för att du finns vid min sida!



det va det, imorn är det fullspeckad dag, mamma och pappa kommer hem också, nu skulle bara veta hur skönt det är :o, saknar dom :$

Kommentarer
Postat av: likispaj

Lycka så det sjunger i hjärtetrakten! :)

2008-07-22 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0