ensam natt

uwww,det va kusligt att sova ensam (a) men ja överlevde. och idag ärdet jobb som gäller !  14-22(?) kanskefår sluta tidigare! men nu har jag gjort klart salladen och även skurit upp mellon :) mihi.  är lite nervös :o, men det kommer nog gåbra idag,det känner jag på mig.  idag SKA jag klara mina mål. på mitt jobb får vi mål som vi ska klara, och sist saknades det bara några få.  och imorn ska jag ju få träffa min kickfia :) myspys, länge sen och jar saknar dig ! vi får se vad vi hittar på, men det blir som alltid bäst !

fick en bok av mamma som heter stella och sebastian. någon som läst den ? det har fått jätte bra betyg och verkar bra. så den ska jag väl börja läsa på någon dag :)

jag är jätteglad idag (: vet inte varför. men nu har jag bestämmt mig också, kanske är det :)
nu ska jag dra mig. puuuussss, ha en bra dag<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har läst boken Stella och Sebastian och den är verkligen jätte bra! :)

2008-07-16 @ 16:13:56
URL: http://thereeses.blogg.se/
Postat av: pajsson

boken är söt :) läste den på tåget;o



och vad haaar du bestämt pai??? ;)<33

2008-07-16 @ 21:42:30
Postat av: pajsson

boken är söt :) läste den på tåget;o



och vad haaar du bestämt pai??? ;)<33

2008-07-16 @ 21:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0