efterlängtad helg!

jobb som vanligt igår. jobbade 13-21 i vinsthjulet I STEKANDE VÄRME!!! det rekomenderas not. fy fan ,det va sjuktjobbigtoch all energi försvann nästan. men jag kämpade på. Mr shopper va i parken också. det är några gäster som går runt bland spelen och chekar såman kan hela gäst menyn. jag och karin gissade påvem det va, men neeepp.tydligen så va det heeeelt fel. hoppas det gick bra iallafall ;o. åter står att se.

men idag är det fredag ! och helgen består av typ galet mycket mys ! ungefär såhär ;
Fredag ; jobba 15-23, sen hem till älskling
Lördag : först stan med sötnosen, och sedan kommer älskade och saknade fjäril flygande !! såvi ska umgås i stan och myyysa (: på kvällen blir det bio med micke igen :)
Söndag; föst jobb 11-18, sedan får jag träffa hälften av nittioetterna :D:D:D::D:D:D::D:D:D, längtar som en galning !
Måndag ; jag kanskefårmysa med min paj :)

inte illa va `? me like..
men nu måste jag göra något nyttigt. som typ några varv runt judan vore bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0