det känns som om man faller på en sommar äng..

idag har jag jobbat på ska ni veta. fick stå i pralinen (!!!!!!!) marabou :) och det va sjuuukt kul. stod med solvej (gulligt namn? ) och vi va duktiga! fick stå lite med min coach också, och det va kul, hah. sen va det träning. nu är det snart klart! häärlligt. men jag va halvf levande kändes det som, eller vad säger du pajsson ? flummade på där, och sen dog jag, seriöst! blääääääää. men nu är familjen hemma, och det är mysigt.patat med min älskling också, och jag saknar honom :(
imorn blir det jobb 15-22. tugnt men hoppas jag får stå i choklad hjul, det va länge sen :)grr.


just nu går det mesta för mig bra. har ett kul jobb, en underbar pojkvän och det andra flyter välför det mesta på. men när jag får en motgång, blir det ändå så mycket svårare. det kan vaa en lite små sak som en jobbig kund, en trög morgon, eller att du gjorde ett litet fel, som du kan göra mycket bättre. men jag har fått så höga krav på mig själv. vill någon vara snäll och ta bort dom , tack ? pajpai

vart tog alla söta vännerna vägen ? nu är det inga hemma,plus att jag jobbar skiten ur mig ^ men jag lever, snart inte utan er bara !
puss och godnatt<3

Kommentarer
Postat av: jordgubbspaj

jag är hemma

2008-07-23 @ 21:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0