dags att göra en förändring..

jag har alltid spelat innebandy. det har jag gjort sen jag var 6 år ungefär. så  i elva år har det blivit så nu. det är det bästa som finns tycker jag, att spela. jag började spela i ängby  och vi va gryma ! men sedan hoppade de lilla som fanns kvar av oss till hässelby! det va riktigt smart gjort. för där har jag haft 3 fantastiska år med underbara tjejer!! när jag tänker på det så är det nog en av  de bra åren av mitt liv! hässelbytiden har varit grym.  vi satsade på det ena och det andra, och vi kom till och med till sanktan final sista året tillsammans. underbart. vi va bäst. och jag älskar det laget. men saker och ting förändras, man kan inte alltid få det bästa om man säger så. vi hade gjort allt i vårt lag, men nu tog det stop. tjejer hamnade på lika nivåer mm.. när det lilla som skulle bli kvar av vårt lag, insåg jag att det inte va någor för  mig. jag vill ha mer av innebandy än bara en gång i veckan och ett seriöst lag. därför insåg jag att hässelby för mig är över. men aldrig att JAG skulle sluta spela innebandy. så vi letade, letade, letade och hittade råsunda. och tack och lov för det! första träningen och jag va som fast i det laget. bra tränare , bra tjejer, duktiga och passar min nivå också. dom tänker precis så som jag gör om innebandy, och det gör allt så mycket bättre. nu är allting äntligen klart. vi har blivit råsundare !! nu är jag inte röd längre, jag är blå! tack pappa, amanda och leffe för att vi gjorde det möjligt. även nawe, råsunda,tjejerna, speciellt tika och verum som fick oss att känna oss som en av dom.  det krävdes en förändring, och det ska vi göra tíllsammans med råsunda nu!

Tack hässelby för tre fantastiska år med er! er kommer jag aldrig glömma bort!!! och tiden med er är overderlig<3


Kommentarer
Postat av: Sofie

oj jag visste inte att ni skulle byta klubb..

kommer sakna er så grymt jäkla mycket så det finns inte.. Vet inte hur jag ska göra med allt dehär.. men antagligen blir jag kvar i Hässelby. men lycka till tjejor och hoppas vi ses.

Massa pussar o kramisar <3<3

2008-08-06 @ 21:03:11
URL: http://toofts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0