before I fall to pieces

det gick bra att jobba igår. det va faktiskt riktigt roligt.kanske för att vi gjorde det till något kul också. först stog jag meden tjej som heter amanda, jätte trevlig.sen stog jag med emil. och vi hade riktigt kul. sötast va ändå en kvinna som kom fram och berättade för mig hur vackra hon tycker att vi är i sverige. och att dom i London (som honkom ifrån) va riktigt fula gemfört med oss;) haha. och vi missade vårt målmed fyra erbjudanden. surt men vi va bra iallafall med 106 st.
nu ska jag snart iväg och träffa chrisse. skabli mys länge sen nu. det blir nog en fika i stan. jag röstar på kladdkakan (a) senare är det jobb för mig 18-22. efter det blir det tösen igen. mysmys. och imorn jobbar jag samma tid. så det blir chill imorn.

saknar er nittioettorna,kan inte alla komma hem nuuu ?

gärna min älskling också<33 igår somnade jag nästan i telefonen :$ tihi.

puss på era nosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0