äntligen hemma !

nu har jag varit på landet i tre dagar ! skönt och mysigt, men ändå lite segt. de ända jag har gjort är solat, sprungit sovit och läst :p. me nu är jag hemma! igår hämtade vi upp min sötnos vid centralen på väg hem, och så gosdae vi gäärnet, eftersom vi inte ses på en och en halv vecka :( buhuu. men vi hade osm vanligt mysigt , och jag tycker om den där pojken väääääldigt mycket :)

idag blir väl ännu en chill dag. alla jobbar eller antingen är på landet / bortresta. så jag sitter här i min ensamhet :( men ska snart åka och handla lite :p cillen och jag ska ha mhyspys ikväll !! dessutom ska jag nog klippa tösen också! wiiehi.


dags att gå ut i solen kanske ? lika bra att passa på :o puss på er sötnosar !!
om två dagar åker vi älskling :o :D <333

Kommentarer
Postat av: vics

wiie, de kommer bli bääst :D

2008-07-03 @ 13:59:27
URL: http://victooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0