visste ni att..

igår hade jag och alexander 19 månaders dag ;), vi firade med mysig middag a la nicolina eftersom alexander lekde med min bror :P, och sn mys med popcorn framför tv'n :) min mamma och pappa firade 17år bröllopsdag! grattis :D, dom gick ut och åt, värda det tycker jag. min mormor och morfar hade 40 något bröllopsdag tror jag (a) eller jag tror att det är 41½, eller så är jag verkligen ute ochcyklar :P  men intressant va :D, plus att vi firade olivers födelsedag, eftersom det ble helt sajk på nyår! så 4 händelser i 1, känn på det ni ;)


tänkt skriva något fint (; men det vet ni ju att jag inte är bra på ALLS, men älsklingmin, jag är så glad över att jag har dig. så ta aldrig klivet ifrån mig, det skulle göra mig så sårad :( från första dagen med dig till sista, alexander yllén/ nic.


Kommentarer
Postat av: alexander

du är så fin! du är vist bra på att skriva så man blir glad! jag kommer alltid finnas här för
dig alltid!

2008-01-13 @ 23:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0