sjukling,

jaaa, jag är sjuk. sjuksjuksjuuuuuuuuuk. men jag orkar det inte !!! fast rätt skönt att sova lite extra :) just nu ligger jag i soffan ihopkurad i täcktet och myser med mango te:D  godaste ever,
och jag har som sagt inte skrivit så mycket på senaste, och kan ju säga att det mycket beror på min sega dator som stänger ner internet HELATIDEN ! plus att min vågar jag inte sätt mig vid, den kan ju inte ens öppna sig. inatt skulle pappsen köra något program på den, men mamma kom inte och stängde av, lät som fyra elefanter typ.
hm, mitt lov har varit bra !!  vart i falun, träffat vänner, firat nyår och myst. falun vart lyckat :) men inte spelet. lets ta igen allt dåligt vi spelat flickor !! sen va jag i stan med jenifer en dag oxå, hahaha ojojoj, jag rekomenderar den bruden asos (a) skönaste jag vet och hon är min min min, guld värd <3 dessutom har hon skaffat sig en pojke :D tänka sig, och han verkar bara såååå gullig mot henne :) exakt vad hon är värd och behöver! nyår blev lyckat, mer än vad jag trodde. jag hade iallafall kul, vad sägs vico :) haha..  jag va på teater med pojken oxå! jätte mys faktiskt :D först åt vi på caffe cappola eller liknande, sen såg vi rock n' roll! bra tycker jag, men kan inte säga riktigt vad den handlade om :p men den va bra , och kul att se på teater för omväxling :) biljetterna fick vi i julklapp av hans föräldrar :) tacktack (a).
nu ska jag mysa vidare, vill vara i skolan, har klipp idag!! föresten klippte vi hela dan igår, från 9-16 !!!!! kuuul, fast mindre kul med hår över hela kläderna, det STICKS !!!!

sjuka kramar/ Nics

Kommentarer
Postat av: snuffegull

mihihi, du är min älskloooooooo

2008-01-29 @ 21:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0