pluggis-not.

nu tar jag en paus från pluggandet. eller.. frågan är om jag ens har börjat?  tusen miljarder ord tills imorn. men det går, det SKA blir bra.
min helg har varit 'sjuk' (tihiii) och lite underhållande iallafall. dömt en knatte match=100kr, haft gäster, busat med min pojke och slappat. skönt det, och det behövdes i min tillvaro. jag har nyss varit och tittat på match oxå :) rätt underhållande var de kan man ju säga:p hihi, vinst med 3-1, nu vänder det brudar<3
jaa, och när kah kom hem skulle jag titta på singin bee, men tv'n va upptagen, så jag bestämmde mig för att plugga engelska ord, trevligt...
hmm, tänkte nyss på att det är många jag inte träffat. sen kom jag på en sak, det kommer aldrig bli som förut igen , hur mycket vi en försöker. det är synd. men fakta.

vill ni höra min fick drömm (a)
jag drömmde att .. på en mobil är det ju som två lager med glas, och mellan där, hade det krypit in en insekt, bläch det va inge nvacker syn :(, tur det att det förblev en drömm, HOPPAS jag:s

PLUGG TIME igen, pusstuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0