modeller

idag är det torsdag och betyder halvdag! skönt säger jag.. gick och solade på rufs och kalufs. det va skönt för jag frös järre mycket innan. somnade oxå, för jag va så grymt trött. och när jag vaknade av timern va jag bränd :( surt men jaja.. vandrade i stan lite, sen v-by. och har så grymt ont i huvudet idag :( jaja, hoppas alla andra mår bra :)
vi har fått reda på att vi ska få klippa på modeller vecka 6! KUL. har fixat en av två, siamesen blir det och anske kan fixa jenifer, hon va sugen! men cillis skulle ju , men hon är barnvaknt den jäveln;) <3
kanske ska möta alex nu, frå se, pusss <3


Kommentarer
Postat av: erika

tihi jag ska vara modell, trodde aldrig jag skulle få chansen till det i mitt liv, så kort som jag är. siamesgos

2008-01-21 @ 19:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0