hjärtattack.

ja, cilla, du fick mig svag :) och visst är flickan underbar? hon är min bästa vän..
och imorn blir det shoppishoppi för oss ! inte för att jag har så mycket att köpa för.. men kan vara en hjälp till cilla, vilket jag gärna ställer upp som !

ikväll har jag ätit linsgryta (som va otroligt gott faktiskt) hos jeniferfjäril. sen vandrade vi vidare till herrmatchen. gaaaaalet cillig match, och vi hade kul vi sidan av sargen. älskar er brudar. tråkigt bara att det dyker upp 6 spelare på träningen, inget att rekomendera, SÅ SKÄRPNING TJEJER, VAD HÄNDER EGENTLIGEN?????

nu blir det sova, pussisar<3

Kommentarer
Postat av: fjäril

mhihi, ja linsgrytan va ju good :O :D haha

2008-01-29 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0