fredags trött

jaa, som sagt. jag är fredags trött. och veckan har gått fort men vart slitsam. kan berätta vad jag gjort;
Måndag; träning, mys med alex.
Tisdag; hm.. herregud jag kommer inte ihåg :o
Onsdag: va på träning, sen åt hos jenifer och gjorde iordning. efter det kollade vi herrlags match
torsdag: jag va i stan med cilla, sen klippte/färgade jag bror, och alexander kom förbi!
fredag; idag alltså, idag har jag varit på min praktik. rätt segt idag faktiskt, men jag klarade mig. åkte hem, somnade nästan på bussen när jag läste min bok (knappt lovlig). nu har jag suttiit här framför datorn, bode egentligen städat för imorn får vi gäster och på dagen ska jag köpa jeans :I mamma, misstvättade mina båda favoriter :( men eftersom hon köper nya så godtar jag misstaget(a)
så snart ska jag på träning oxå. längtar :) har jag gjort hela veckan... längtat efter att träna. hade ett super bra möte med monica och mandi i måndafs oxå. så nu vänder det kanske lite fortafre brudar<3
efter träningen bär det av till mys hos jenpen  men sötaste flickorna. vi ska svulla och ha lika kul som vanligt<3 men imorn måste jag upp tidigt :( ska köpa nya jeans som sagt, men alexander, och det måste gå undan ^^ sen ska vi ha gäster, sådääär kul, kunde hängt med flickorna på fest, hade vart kul men jag stannar hemma! jag gör oliver en tjänst ;)
på söndag ska jag, mattsson, cilla och jenifer titta på 99-00ornas träning. vi ska kanske bli tränare till dom :D, på kvällenblir det bio med pojken min, försoning!

föresten, har ni sett att den här nya danska tvserien ska börja på måndag, 2900 happines tror jag den heter ?! tyvärr börjar det kl 7 då min träning slutar, men får spela in :D

puss, nu ska jag städa, och jag är INTE på humör för det..

Kommentarer
Postat av: Sara

"vi ska kanske bli tränare till dom :D,"
Vad kul! :D Hoppas ni får det! :)

Saknar dig Nicpic, men vi ses ju iaf senast på söndag! :)
Älskad

2008-01-27 @ 08:32:47
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0