Cilla skriver

Nu ska ni få höra någor riktigt otroligt <3

För ungefär 10 år sedan började jag i fotbollslaget Ängby IF där också världens underbaraste flicka Nicolina började spela. Vi kände inte varandra så jätte bra precis. Vårat fotbollslag bestämde sig också för att starta ett innebandylag inom Ängby IF!
Dagarna gick o jag lärde känna Nicolina bättre och bättre för varje dag. En dag bestämde sig Nicolina för att sluta på fotbollen men fortsätta på innebandyn och det var tur det för annars hade inte jag känt nicolina idag och då hade jag haft ett stort hål i mitt hjärta resten av livet </3. åren gick och vi lärde känna varandra bättre och bättre. cecilia tröttnade också på fotbollen efter ett tag och slutade men fortsatte med innebandyn.
En träning när vi står och värmet upp målvakten står cecilia och snackar med nicolina och victoria vi pratar och pratar och skrattar så mycket att Dag blir arg på oss och skäller ut oss och sen den dagen har det alltid varit vi.

Nicolina är en sådan underbar person som verkligen inte många har. Om jag ska vara helt ärlig är det nog bara jag som har en sådan underbar bäste vän för hon är unik <3  Jag kommer aldrig aldrig aldrig i hela mitt liv att lämna nicolina för då kommer jag ha ett stort hål i mitt hjärta resten av mitt liv och jag kommer förlora en helt underbar vän vilket jag inte vill gå miste om!
Hon finns alltid här för mig om jag känner mig deprimerad och jag hoppas hon vet att jag alltid finns där för henne om hon känner sig deprimerad eller behöver ha någon och prata med.

Kommer du ihåg alla minnen vi har tillsammans ?
Det bästa minnet jag har med nicolina är när hon och jag var massa under sommaren 2006 vi åkte till vanadisbadet och badade vi åkte in till stan och vi hade picnic vid judan och åt mat från wooken vi sov över och vi hade så himla underbart.

Åren går och åren går vi kommer bli äldre och äldre, kommer det alltid vara vi ?
Det hoppas jag verkligen för jag kommer ALDRIG lämna dig bäste vän, jag kommer aldrig lämna dig!

Jag och nicolina har också planerat våran begravning som vi ska ha tillsammans, vi ska ha vita kistor med massa rosa blommor och på våra kistor ska det stå något med stil "bästis<3bästis" "genom allt".
Jag tycker också att jag och nicolina ska börja bilda våra familjer samtidigt vi kan ha dubbelbröllop och börja skaffa barn samtidigt så dom blir i samma åldrar och dom kan också bli bästa vänner. Och en av mina största önskningar på begravningen är att våra barn ska hålla ett tal om oss och det sista jag vill höra från dom är att dom ska ta väl hand om varandra precis som jag och nicolina har tagit hand om varandra.
Om inte jag o nicolina kommer dela grav kommer det iallafall på min gravsten så "bäste vän genom allt"




Jag älskar dig Bäste vän!<3
//Cecilia Ryde

Kommentarer
Postat av: mattsson

nusse då :')

2008-01-23 @ 22:16:04
Postat av: nic

:D

2008-01-24 @ 18:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0