att jag alltid lyckas..

jag är heeelt körd påriktigt. har inget som helst lust till att vara glad idag när det är fredag jag längtat efter jätte länge nu. men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, jag kanske får ett leende på läpparna ikväll, eftersom det är 146+D kväll. och ja älskar att vara med alla dom, så mysig stämmning. men jag ORKAR inte med allt egentligen. vi kan ju bara glöma att det kommer bli bra mellan oss två, vissa kan man ju säga att man bara vill umgås med varenda sekund menvet att tiden fortfrande stå stilla. fuck this.

Nu ska jag göra iodning mig, komma på bättre humör och packa ihop allt. ska till APU sen, ska faktikt bli kul, vi ju inte där förra veckan. men jag orkar som sagt inte vara trevlig idag. men man blir rätt trevlig av frisörerna där ! ska försöka få igenom ett schamponerigs kort oxå, som dom fylla i hur bra man tvätter ungefär.. jäjä.

rufspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0