populär jävel

jag tycker inte om allahjärtandag. eller, jag tycker om det dagen innan, när man känner sig lite extra kärleksfull. men idag blev det fel. felfelfel. fast det va underbart oxå!
men stan vart det med milla och chrisse, som.. va en upplevelse för sig ^^ och sen kom alexander och gjorde oss sällskap.milla kunde inte bestämma sig om hon älskade trädd eller inte, för tröjan va ju GRÖN och jag va fnittrig ! chrisse hittade fina presenter (: och sockervadden va ett plus, iallafall ett tag. sen begav vi små kärlekstroll oss till ett mysigt fik, där vi två skulle 'prata' ^^ men vi bara flumma istället och gosade. såg ett par som va kanske 13år, och va förjävligt söta ska jag säga er ;) påminde lite om max och jenifer fast mindre variation ;) faaast, jenifer och max trakaserar mig med grönsaker :o dom är GALNA och allment konstiga, speciellt jenifer som både hon själv och får mig att göra konstiga ljud på träningarna , och max som svamlar om sina hamstrara och sheat :P coola grejer. vi har en grönsakssallad på G ! jenifer är rödlöken...

konstig ? tack vara dom :D, men man blir som man umgås JENIFER <3

och alla har klagat på att jag inte kan träffas nån gång :O jag blir ledsen i själen. men sånt är livet. hoppas att ni tycker om mig iallafall. dessutom lkäste jag i en mycket känd persons blogg att på allahjärtnsdag ska man ju va med dom man tycker om. och familj och vänner går före pojkar. men allt är bra för mig, alexander är bra, min familj är bra, mina vänner är undernara och jävligt bra och mitt lag är grymt bra! så nu vet ni..

 nu orkar jag inte skriva mer förutom att mitt hjärt går till alexander, som för länge sen redan tagit det.


Kommentarer
Postat av: christine

vad söt du e

2008-02-14 @ 22:12:53
URL: http://chrisselito.blogg.se
Postat av: Moroten

Palsternackan har talat........

2008-02-14 @ 22:32:04
Postat av: palsternackan

jag har sagt mina ord (; och christine, du är söt du med

2008-02-15 @ 07:24:33
URL: http://nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0