ny dag.

idag är det fredag, vilket betyder APU. nooooo i mitt hjärta. men jag måste, det är kul när man får göra roliga saker :) ikväll ska min familj på födelsedagsbarns besök :P jessika fyller år, och vi ska fira henne. min present blir en klippning ^^ faaast, gamla konfgänget, (vad kallar vi oss nu för tiden ? ) skulle träffas och jag fick sen frågan ^^  och 146 ska ha mys hos dana, men inget blir det, tråkigt nog :(
och på lördag kommer min egna fjäril hit till mig och ska klippas :D, hihihi blir nog bra, fast flumm. och sen ska vi tagga gärnet inför mtach ! och efter matchen är det bara att rusa hem till mandi och göra fint mm :) vi är galet bra, likis<3
söndag blir en konfdag där vi ska åka til uppsala och kolla i en kyrka, ööhm tror jag det va :S, aja, sen match igen, fast det här gången är det dj/dam´s match vi ska ta över, hoppa det går bra :) sen PLUGGA !!!!!!!


Nu ska jag städa mitt rum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0