min helg

den har varit både bra och dålig på sina egna små vis. me vi ska inte gå i n på detaljer.
min lördag va faktiskt låmgt ifrån bra, det va bara så underbar att jag inte visste om det va sant (a) tähä. kl. 10.00 plingade en glad och gosig fjäril på och hade beställt tid ;) vi pratade, pratade, klippte, åt och gjorde iordning oss till match ! fick skjuts till ärvingehallen som måste vara sveriges sämsta hall! vi förlorade, men man kan ju inte alltid vinna (a) hem och göra iordning mig igen och den här gången åkte jag hem till mandi och gjorde fint inför kvällen ! vi hade lagkväll och det vart riktigt lyckat :) film, fruktsallat, semlor och väääldigt bra umgänge :) sen skjutsade pappa hem mig till sötnosen och vi tittade på tv(jag sov ) sen gick vi och la oss, men vi kunde inte sova, så låg och pratade ett tag, tack gos<3
idg va det konfirmationsträff, va va i uppsala, vilket inte va en höjdare. sen vart det match, hade värsta publiken asso. och olyckligtvis sög jag denna match. iallafall utifrån min egen förmåga.
klippte alexander när vi kom hem, och sen mös vilite innan vi hämtade min väska hos honom.
nu ska jag sova. godnatt folket

Kommentarer
Postat av: alexander

tack för klippningen älskling!

2008-02-18 @ 18:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0