min dag i ord

vaknade runt 8.00 av sms från milla !!! vaknade på sturt och sen va jag klarvaken. tur det ändå, behövde plugga! tack gull(: som sagt, pluggade lite, sen chillade jag och drog till skolan där vi bara såg på film. vi började halv 2 idag, eftersom jag jobbat så bra på lektionerna ;) skönt !
sen hem, plocka ihop och träna!

sen vare bara hem och slänga sig framför tv'n. pratade lite med alexander som dampade på sin dator . och då snackar vi om DAMPA ! den va visst galet full med virus och kunde inte ens dra något till papperskorgen. tråkigt nog fick både jag och mamma höra på det skrikandet och bråkandet  ;) haha tur att det löste sig tillslut för annars vet vi ju inte hur det hade slutat..



siames ska komma och rädda mig har hon lovat! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0