härlig dag asso, noot.

kom nyss hem, pff vilket kaos. vart i skolan , stan, vart med alexander och i bromma gymnasium ^^
men bläää , va tråkigt allt va.
skolan sög, vi gjorde näsnat ingenting 'ni ska ha soft' = kom i kapp. men hade ju inget att koma ikapp med :s..
stan gav inga resultat, blää. bromma gymnasium va mest jobbigt, eftersom alexander släpade med mig bokstavligt talat. träffade två av hans klasskamrater som ba ; nicolina? han lixom inet ens presenterade. när vi lämnat dom sa han att dom vet ganska mycket om mig. pisnamt tänkte jag  :S men självklart ifs.
snart blir det lax :D, och efter det ledarutbil.   kanske anmäler oss till taizé oxå :D hoppas !
nu ska jag busa, krya på dig milla <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom visste säkert bara positiva saker om dig, liksom vad annars skulle dom kunna veta? (;
saknar dig =( (H)(H)(H)(H)(H)(H)

2008-02-07 @ 23:12:23
URL: http://matsii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0