bloggattack !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jaaa, idag har jag blivit hotat av en känd blogghotare; milla.  det stod i smset ungefär såhär; SKRIV I DIN BLOGG!!!
ohoooo, lets do it tänkte jag då. men nej, internet vill inte med mig.

Bortförklaring;
Anledningen till att jag inte bloggat på mer än en vecka är för att min dator har varit total paaaj. den bärbara som är hela familjens har varit på pappas jobb, eller så har internet ine fungerat. och det suger.
men nu ska ni få höra (om ni nu vill, för det är inte intresant) att min dator har min snälla bror fixat, så nu är den faktiskt som ny, förutom internet som är som en hoppande elefant, den bärbara är hemma och sitter faktiskt på den nu :P

nu till annat ni kanske inte ens bryr er om att veta ;) men jag gör!
idag har jag då legat i soffan och låtsas att jag vart en död fågel  ;)  pallade inte med att va asjuk, vart det så mycket på sista tiden, eller lixom känns som jag haft en inflamation i hela kroppen, fast har inte det men ;) hihi.
sen har jag bara svullat som aldrig förr :O ätit apelsiner i stora laass. men imorn blir det skola faktiskt. shopping och soling med flickorna och sen ledarutibl. efter det ska pappsen och jag testa skidor och pjäxor om dom passar och sen kanske låna dom :O tihii för i helgen blir det ROMME MED LAGET<3 ska bli helt underbart, cilla och jag har bestämmt oss för en låååååång backe som verkar jätte skön. passar utmärkt för oss att den är grön helavägen ;)


nej men nog för mig, ska ha i mig lite vatten, panodil och apelsin så överlever jag nog imorn, och slipper leka död fågel ;)

ps. hoppas milla är nöjd nu.


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

http://mariavuitton.blogg.se/1202222964_in_the_year.html#comment

Den som blir kommentar nr 10000 vinner de rosa pumpsen!:)

2008-02-06 @ 20:19:10
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0