älsklings dag<3

ååh, känner mig lite dålig för att jag inte bloggade igår när min älskade pojke fyllde arton ! men tror faktiskt att han fick en alldeles underbar kväll :) på träningen flick han en mesig sång ;) men gullig :p, och när vi kom hem sjöng familjen :) känner att jag har en populär pojkvän asso ;) hihihi, men han är vääääldigt bra <33333

men idag ska jag ta och fira honom :) tror jag ska skämma bort honom lite för det är han värd (a) han fyller ju som sagt 18 !! så jag ska ta och laga god mat till honom och lite mer som han får se ikväll, och inte på min blogg ;)

ska gå och byta om nu, ska ju till skolan snart (; bästisen min ska med för hon ska leka modell för mig :D, flickan pratade något om lite lugg, och det ska vi nog fixa :) och det går nog bra, för det gick ju faktiskt bra att klippa erika :)

OCH inte glömma romme, men det va¨bästa på långe, en bra start på året helt enkelt, och mitt lag är oslagbart.. lägger in bilder imorn kanske :)



GRATTIS ÄLSKLING <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0