stay with me

jag har nog insett idag att jag är så himla glad att ronja äntligen är hemma nu. det som hitills gått på lovet , har jag spenderat med henne. hon är underbar på alla sett och vis, och hon får mig att må så bra. men det kommer en dag som lovet tar slut,och hon måste åka tillbaka till lund. önskade att den dagen aldrig kommer, men det går inte att blunda.
jag har tagit mig igenom dagen med ett leende med ronja vid  min sida. jag älskar dig soulmate ! det ska alltidalltid vara du och jag ! nyår kommer bli så sjuukt bra och vi ska det tillårets fest, du och jag, tillsammans !

you make my days..

Kommentarer
Postat av: Soulis

du är finast nånsin! skulle aldrig någonsin klarat mig här utan dig! VILL INTE ÅKA! <3<3333333

2008-12-23 @ 19:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0