mysig helg

min helg har vait bra faktiskt! såhär har den sett ut:

  + 
i fredags va jag medvärldens bästa pajsson.vi va hemma hos linn och såg idol! carro, katta och linns kompis va också där. det va myspys :)  och sen åkte jag och mand hem till henne och såg klart idol. fredagen blev helt klart godkänd. kacj paj<3

+++
lördagen va mys rakt igenom. jag mötte upp min älskade jennifer, och hade en underbar dag i stan tillsammans, som vi alltid brukar ha :o så glad att jag har dig jempan!du finns i mitt liv och hjärtaoch det är jag ortoligt glad för!
när jag hade lämnat men sötnos mötte jag upp två andra på brommaplan. kvällen speladerades med julklappa,musik, 91or, tacos, grymt mycket skratt och fiamed hutt i min källare! jätte mycket plus på den kvällen. och jag fick "52 snapsvisor" som milla hade köpt :) älskar er tjejer!

+
idag, söndag, vaknade jag upp vid 12. kollade påidolen gång till :) och sen började det lukta pepparkakor i huset. det är alltid min pappi som fixar bakandet här. och han är nog lite ev en perfektionist (; så det blir alltid så himla bra! tack för att ha sen sån pappa:) oliver fotade mig till julkortet, och sen hjälpte jag pappi med peppisarna! muuums till degen.
jag orkade inte sålänge :p lat som jag är. så jag började slå in lite julklappar! myyyys. och sen va det bara att byta om till match! wiiie, vi vann! fast vi spelade skit, men hey, vi vann ju :o
och nu har jag precis ätit middag med la familia.  två åtwook och två sushi. mumsii.

nu ska jag slå in fler julklappar. och föresten, spotify är skit bra!! love it.
pusspuss

Kommentarer
Postat av: paj

told ya ! ;D



hihi älskar dig,

2008-12-14 @ 22:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0