lördag..

wiho, lördag idag. jag ska spendera den med jenifer, zunda och 91. i guess.

det är iallafall bestämmt såhär, jag ska möta upp jenifer nu vid 11 på ängbyplan. sen ska vi julshoppa i stan :) behövs för min del, har inte köpt en ända. fick lite ångest när milla var klar med alla :s vet inte ens vad jag ska köpa till alla.. jaja det löser sig. känns bra att ha med jenifer för hon har så mycket fantasi den bruden (:

ikväll blir det match.mot duvbo. känns bra att jag är uttagen, men konstigt eftersom jag inte spelat på tre månader :s  lycka i livet då lixom. föresten gick det bra igår förutom att jag va center och aldrg spelat på den positionen i hela mitt liv. kännde mig som en frvirrad iller. men jag gjorde vad de sa åt mig. så i guess de va okej. det vart 3-3,såen poäng till oss!
idag hoppas jag på hemma platsen. alltså back för er som inte visste det :) fast.. jag har inset att det är rätt kul arr spela där uppe :o hihi. (för att vara kronglig)

ikväll ska jag träffa 91, jag får se,kanske alex :o vi sa så, och det va jätte länge sen vi sågs. 

men nu ska jag fixa mig, så jag inte kommer försent (som vanligt) till jempish. ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0