kvällen innan julafton..

imorgon är det julafton, det känns lite som det i vårat hus iallafall. mim mamma är så pysslig såhon trollar fram julkänslan åt oss.
och mitt i allt kom världens bästa  likis hem till oss och gav mi en julklapp. hon fick såklart sin också ! jag skäms kan jag säga. JÄTTE FIN JULKLAPP ! och min känns så himla opersonlig, tråkig och o-julig :( jag hoppas att hon tycker om mig iallafall!

ska nog hoppa i sängen snart, jag är faktiskt jätte trött.
men någon väckte tankar innom mig som jag trodde hade försvunnit så jag har en känsla av att jag måste vara jätte trött för att kunna somna. annars kommer jag bara tänka. åh, jag hatar det.

men puss på alla, och god jul :)

Kommentarer
Postat av: andriana

GOOOOD JUUUL :D

2008-12-24 @ 10:27:55
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0