juldagen.

julafton va jätte mysig igår. hela dagen va bra. (lite långtråkig imellan åt) fick sjukt fina julklappar. jag är så glad :D visar er sen.. på kvällen gick jag, vico och thomas till krykan (vuxenpoäng, eller snarare tönt poäng kanske ;) ) där träffade vi alex. det va mysigt där, men vi satt och viskade oss igenom mässan istället ;) och jag och vico börja disskutera nyår, det kommer bli BÄST :D. sen gick vi hemmåt, och idag åker alex :(  men jag hoppas att han lyssna på mig (för en gångs skull) och ringer mig så jag får prata med göteborgarna:D SAKNAR DOM !!!!( måste bli ett Taizé nästa år igen med dom !!)

men nu ska vi åka till mormor och morfar på middag med små kusinerna:) dom är så söta, jag lovar er :D  puss så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0