jag tyckte jag var glad

tisdagen har hittills varit okej. fördjupning klippning gick bra,ska göra två '' modeller'' på docka imorn (alltså två valfria) och om jag gör det bra, blir det MVG. känner värsta pressen :o,men jag lovar att göra mitt bästa ari (a). sen va det god och efterlängtad lunch, och så gick jag på andra gruppens matte. vi ''lekte'' mest igenom lektionen, och jag halvsov lite och alla skrattade :$. och jag fick VG på mitt matte prov. JA jag är stolt :D (matte är min sämsta talang). jag tänkte åka och sola,men va så stört trött, så jag åkte hem istället. slog in lite fler paket och började städa. dax att avsluta den stora stäningen som jag började för några dagar sen men som aldrig kommit någon vart :p...

imorn är det som sagt fördjupning på morgonen, och sen praktik. kommer faktiskt sakna dom :o dom är så mysiga :)
om någon har lust att hålla mig sällskaps (jag har sällskaps beroende just nu) så är det bara att slå en pling!

städa nu ! puss på er


de här vackra dockorna klipper vi på (; och på den här bilden har jag gjort en uppsättning i 1an. fast.. man ser typ inget (; hih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0