jag orkar inte mer..

igår var det match igen. det gick rent ut sagt åt helvete för mig! mina ben kraschade igen. men dum som jag är så säger jag ingenting, vilket visar sig att jag suger istället. så det mesta av matchen spenderade jag i mandis knä,jag är så jävla trött på den här skiten nu så det finns inte.. det finns ingenting att göra, eller snarare vad jag än gör så händer det inget. min sjukgymnast kommer hem den 15, och DÅ ska jag ringa honom. typ en evighet ? jag hoppas det är okej med benen tills storvreta.. känns onödigt att spendera 1000 spän på det isåfall, eller va det var.. och det har ju visat sig att dagen efter match/träning är mina ben fuckade. jaja. jag får hoppas på det bästa!  det värsta är ju att man tröttnar på allt så det känns inte värt att kämpa ibland. samtidigt som det är det ända jag vill göra.

när jag kom hem var jag rätt nere, men jag åkte till milla för att komma på lite bättre tankar. och det gjorde jag. även om det är jobbigt att ständigt ha ont. men vi kollade på nån skumfilm, och sen såg vi även på britney spears grej. den va faktiskt bra. har alltid tyckt att hon är skum, men man tyckte så synd om henne. fan va hämskt att vara henne. hon kan ju inte gå någonstans utan någon livvakt runt om henne.

menmen, idag är det seg-söndag.. ska kolla på dam match ikväll med ''zundasessorna'', underbart!
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0