jag kan om jag vill, men den här gången vill jag inte..

tisdagen va lång, väldigt lång ? fördjupningklippning som gick okej. jag gick på vit grupp's matte. segt men jag jobbade på ,som va mitt mål! på kvällen hade jag bokat in pappa på klipp och sling. vart skit bra, min sax fuckade ur,men nu har jag löst det problemet med lite olja ^^.  det blev även så att jag färgade mammas utväxt. hon va gnällig men ja klarade igenom mig den här gången..

och idag har typ vart den hektiskaste dagen i mitt liv (förutom jobbet i Taizé). va i skolan 9-11för att klippa klart min fördjupning klippning frisyr. sen va det bara gärnet till knåll och tått. min moster skulle klippa sig hos lise, så det känndes kul att titta på det. sen fick jag även föna.det gick rätt fort på apu'n. amanda kom och klippte sig och vi gjorde lugg på henne, SKIT SNYGGT!

sen va de träning ! det gick okej för mig. hoppas mina ben mår bra till helgen, peter sa att dom behövs. men vi får se.
skönt att träna av sig lite. imorn ska vi dela ut lappar om att vi ska sälja julgranar på kansliet. alla är välkommna ^^ och jag räknar med att alla som läser min blogg är trogna råsundare och stöttar oss ! de ska jag göra :D(höhö). men iallafall, paj och jag är skadade, så vi kör på en power walk runda istället för jogging.

imorgon börjar jag 13 och slutar 20. och kom just på att jag inte kan dela ut lappar imorn :s. varför kom jag inte på det när dom frågade om jag kunde ? aja.. den vanliga turen med mitt minne jag har.

men nu spårar det, och det är väl ändå ingen som läser den här skit tråkiga bloggen^^  så puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan då pai. jag kan ju inte vandra själv. men hjärta dig.

2008-12-04 @ 00:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0