idag har mitt jullov börjat..

.. tänkte jag skriva, men jag ska faktiskt upp klockan 6 imorn för att gå på julavslutning :s men hallå ?ska det inte vara en mysig skolavslutning och inte en tråkig där alla ligger deckade i allastolar typ ? så kommer de välse ut för mig :p hihi.

mennmen..

igår iallafall hade skulle jag klippa ''modellklippning'' på två dockor i skolan.. och det räckte bara med en klippning, för att den va såå bra att det räckte med betyg på båda modellerna. jag vart skiiit glad :D MVG i fördjupning klippning :D det är skönt, eftersom jag verkligen kämpat med att få ett! det gjorde min dag.. så jag åkte till stan en stund innan jag åkte till praktiken eftersom jag fick sluta tidigare. unnade mig en klänning som jag kanske ska ha på nyår. men jag vet inte.. den kanske är för tråkig :o? vi får se..
praktiken gick okej ! och sen va det bara hem och göra iordning sig för KU avslutning. de va okej, men mysigt att få träffa alla igen !

torsdagen har varit överdrivet slapp. hade bild i 3 timmar,och vi gjorde typ ingenting :p  vi skaffade oss nya vänner bland dom som går IVK :p och pillade i chrisses hår som är lite mysko (;
efter det var det hantverkstekning C, och eftersom vi braiga va klara med allt så fick vi ha egen hårvård. så jag är ny klippt just nu :) bk klippte mig jätte bra, för hon fick faktiskt MVG ''på mig''. så jag är såå stolt över henne:D. och sen gjorde hon världens finaste fläta. milla blev svarthårig och det vart skiiiit fint ! :D

och imorn är det ju julavslutning ! bläsh. kommer sakna det där chilliga i enskede ;) hihi. så mysig skola.
snart middag och efter det ska jag klippa mammi. jag börjar känna mig som en riktig frisör ^^
puss på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis älsk! :D <33

2008-12-18 @ 18:50:33
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: chrisse

och jag är så stolt över ditt MVG! hihi vi är bäst :D

2008-12-18 @ 22:27:36
URL: http://chrisselito.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-12-19 @ 08:02:23
Postat av: mammi

Stolt mamma tackar för jättefina klippning och färgning, du e jätteduktig.

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2008-12-19 @ 08:04:07
URL: http://hemmalycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0