i hate this part.

vi har kommit hem. det gick sådär, men jag tycker om innebandy. helt klart! och mina ben ville också springa,så de är bra! jag hade så sjuuukt kul med paj ! aldrig skrattat så mycket på länge tror jag! du är bäst. kanske därför jag har haft värsta träningsvärken i magen :o? haha.
hemvägen va bäst, konstigt nog. vi bestämde oss för att åka hem en kväll tidigare efter att vi åkte ut. vi kollade några matcher i fyrishov också, mysvarning på den hallen. efter det körde vi en svulla på donken jag pai, och paipappa. hahah, garvade som aldrig förr (även konstiga ljud :s ), och de stunderna med paj kommer jag minnas, riktiga lyckostunder.

sen har jag varit massa med ronja. vi har fixat och trixat. idag tror jag vi har varit med om alla humör som finns :o
 jag har även slutat gå hos min sjukgymnast (igen) för att klara mig på egen hand!
färgade håret igår, nu är det lila ! hoppas verkligen att det inte är det imorn:o

för imorn fyller världens bästa bror år, och det ärårets absolut sista dag! som kanske kommer bli årets bästa dag ? jag tror det!

men nu ska jag städa mitt rum, fixa hemliga uppdrag och sen kommer en lista på vad som har hänt om iår ! lite läskigt tror jag. att minnas och tänka tillbaka .. usch

puuuusss så länge


Kommentarer
Postat av: pai

DU ÄR B Ä S T !

2009-01-02 @ 23:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0