godmorgon

herregud vad alla dagar går fort nu :o redan söndag ju!

igår va en chillig dag. chrisse kom hit och fick sitt blondie hår ännu blondare. och milla kom också :) det va super mys , och sen åt vi makaroner (;. eftre det åkte jag in till stan med soulis. och vi va faktiskt på bio :o vi såg TWILIGHT! asso jag skojar inte när jag säger att det är den bästa film jag sett. och jag förstår alla som är besatta av den. jag håller mer er, och jag har blivit precis som er ! edward är så gaaaaaaalet snygg, så att ingen går att jämföra sig med honom. hihi (a) längtar tills nästa film kommer. och om någon ska se filmen, så säg till mig så följer jag med en gång till :D
efter det åkte jag och ronja hem till mig och bestämmde lite saker inför nyår, och sen tog vi en sväng till donken. åkte tillbaka hit och åt lussebullar som pappa bakat! och så såg vi något sjukt program där dom skulle hitta sin dröm tjej/kille med bara sina sinnen. vissa va helt stört äckliga.  bläch.

nu väntar jag på att amanda ska komma och hämta mig. vi ska sälja julgranar idag ^^ haha. det är bara att komma förbi råsundas kansli under dagen så kirrar vi granen åt er (; haha.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0