God Jul !

GOD JUL!!!!! det är den där dagen som man längtat efter sen i sommras typ (; hihi. morgonen har varit riktigt mysig med familjen :) öppnade mina paket som jag fick av tomten (; (tack mammi och pappi) det va lite godis, trisslotter, en veckorevyn, och en concealer (HAHA, stavning?) . min mamma känner mig för bra. jag snor alltid hennes, så jag fick en egen, har precis andvänt den och den är skit bra :) från FACE.
vi skrapade våra lotter, och seriöst ! det va ett paket med 8 lotter (det kostade 200) och jag mamma och oliver vann 50 kronor var, ENDAST! skit dåligt ;)

snart kommer gästerna,alltså min farmor, faster m. kille, och mina två farbröder. mysipys. tycker mycket mer om att vara hemma på något sätt. och jag älskar att julafton, för då är man bara med familjen, alla är på myspys humör och det är enriktigt lycko-stund i livet.
men nu ska jag städa upp lite här inne :) puss på er, ha en bra julafton !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0